При възникнали въпроси относно продукти, грижа за здравето; намаления и промоции, моля не се колебай, а ни ги задай на: support@zdravevino.bg
Как мога да се възползвам от всички преференции в сайта?
За нас важи познатата максима „Колкото повече, толкова повече”, следователно колкото по-голям брой продукти поръчаш, толкова по-голяма отстъпка ще получиш!
Наричаме го „Динамични отстъпки“ – те важат за всички продукти в онлайн магазина.
Кога ще получа поръчаните от мен продукти?
„Здраве & Вино” гарантира доставка до 3 работни дни от датата на твоята поръчка.
Мога ли да променям поръчка, която е вече одобрена и очаквам доставката ѝ?
Ако поръчката ти не е обработена и изпратена, то имаш опция да добавиш или откажеш продукт
Ако поръчката е обработена и изпратена, то за промени е твърде късно!
Ако все пак искаш да направиш промени или да ни попиташ нещо относно твоята поръчка, моля пиши ни на адрес: support@zdravevino.bg
Как се извършва доставката на заявените от мен продукти?
„Здраве & Вино” работи със спедиторска компания СПИДИ, която предлага опциите: доставка до офис; доставка до врата.
Някои продукти не са налични за доставка, какво да правя?
Може да ни пишеш на имейл адрес: support@zdravevino.bg, за да заявиш желание за поръчка на дадения продукт. В момента, в който имаме наличност ще те уведомим.
Доставяте ли извън София?
Да, доставките на продукти от каталога на „Здраве & Вино” се извършват на територията на цялата страна.
Какви са опциите за доставка?
Спедиторска компания СПИДИ е основният ни партньор, ако желаеш доставка с друга куриерска компания – напиши ни имейл на support@zdravevino.bg
Екипът на „Здраве & Вино” се ангажира лично с пакетирането на продуктите като влага много старание и внимателно отношение към поръчаните от теб продукти. Използваме многофункционални кутии, които са изработени от рециклиран картон по стандарт FEFCO и се характеризират с бърза и лесна сглобяемост и изключителна здравина.
Направих поръчка, но нямах време да я заплатя и завърша. Как мога да финализирам поръчката си по-късно?
По всяко време можеш да се върнеш на страницата ни и да завършиш поръчката си в „Здраве & Вино”!
Какъв е крайният срок за заплащане на поръчката, за да бъде успешно заявена?
Когато поръчката е с наложен платеж – заплаща се в момента на получаване лично на куриера;