Често задавани въпроси

Какво се крие зад бранда „Здраве & Вино”?

Как мога да се свържа с вас?

  • При възникнали въпроси относно продукти, грижа за здравето; намаления и промоции, моля не се колебай, а ни ги задай на: support@zdravevino.bg

Как мога да се възползвам от всички преференции в сайта?

  • За нас важи познатата максима „Колкото повече, толкова повече”, следователно колкото по-голям брой продукти поръчаш, толкова по-голяма отстъпка ще получиш!
  • Наричаме го „Динамични отстъпки“ – те важат за всички продукти в онлайн магазина.

Кога ще получа поръчаните от мен продукти?

  • „Здраве & Вино” гарантира доставка до 3 работни дни от датата на твоята поръчка.

Мога ли да променям поръчка, която е вече одобрена и очаквам доставката ѝ?

  • Ако поръчката ти не е обработена и изпратена, то имаш опция да добавиш или откажеш продукт
  • Ако поръчката е обработена и изпратена, то за промени е твърде късно!
  • Ако все пак искаш да направиш промени или да ни попиташ нещо относно твоята поръчка, моля пиши ни на адрес: support@zdravevino.bg

Как се извършва доставката на заявените от мен продукти?

  • „Здраве & Вино” работи с двете най-големи спедиторски компании СПИДИ и ЕКОНТ, която предлага опциите: доставка до офис; доставка до врата.

Кога ще получа поръчаните от мен продукти?

  • Здраве & Вино гарантира доставка до 72 часа. (3 работни дни)

Някои продукти не са налични за доставка, какво да правя?

  • Може да ни пишеш на имейл адрес: support@zdravevino.bg, за да заявиш желание за поръчка на дадения продукт. В момента, в който имаме наличност ще те уведомим.

Доставяте ли извън София?

  • Да,  доставките на продукти от каталога на „Здраве & Вино” се извършват на територията на цялата страна.

Какви са опциите за доставка?

  • Доставка със СПИДИ или ЕКОНТ, ако желаеш доставка с друга куриерска компания – напиши ни имейл на support@zdravevino.bg

Как опаковате продуктите?

  • Екипът на „Здраве & Вино” се ангажира лично с пакетирането на продуктите като влага много старание и внимателно отношение към поръчаните от теб продукти. Използваме многофункционални кутии, които са изработени от рециклиран картон по стандарт FEFCO и се характеризират с бърза и лесна сглобяемост и изключителна здравина.

Направих поръчка, но нямах време да я заплатя и завърша. Как мога да финализирам поръчката си по-късно?

  • По всяко време можеш да се върнеш на страницата ни и да завършиш поръчката си в „Здраве & Вино”!

Какъв е крайният срок за заплащане на поръчката, за да бъде успешно заявена?

  • Когато поръчката е с наложен платеж – заплаща се в момента на получаване лично на куриера;

Какви начини на плащане приема сайта?

  • Наложен платеж и банков превод;