Свържете се с нас

Често задавани въпроси

Моля прочетете нашите често задавани въпроси преди да ни изпратите съобщение.

Как мога да се свържа с вас?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean id convallis tellus. Nulla aliquam in mi et convallis. Pellentesque rutrum feugiat ante ut imperdiet. Vivamus et dolor nec nisl consectetur vulputate id non ante.

Как мога да се възползвам от всички преференции в сайта?

За нас важи познатата максима „Колкото повече, толкова повече”, следователно колкото по-голям брой продукти поръчаш, толкова по-голяма отстъпка ще получиш!

Наричаме го „Динамични отстъпки“ – те важат за всички продукти в онлайн магазина.

Кога ще получа поръчаните от мен продукти?

„Здраве & Вино” гарантира доставка до 3 работни дни от датата на твоята поръчка.

Мога ли да променям поръчка, която е вече одобрена и очаквам доставката ѝ?

Ако поръчката ти не е обработена и изпратена, то имаш опция да добавиш или откажеш продукт

Ако поръчката е обработена и изпратена, то за промени е твърде късно!

Ако все пак искаш да направиш промени или да ни попиташ нещо относно твоята поръчка, моля пиши ни на адрес: [email protected]

Как се извършва доставката на заявените от мен продукти?

„Здраве & Вино” работи с спедиторска компания СПИДИ, която предлага опциите: доставка до офис; доставка до врата.

Кога ще получа поръчаните от мен продукти?

Здраве & Вино гарантира доставка до 72 часа. (3 работни дни)

Някои продукти не са налични за доставка, какво да правя?

Може да ни пишеш на имейл адрес: [email protected], за да заявиш желание за поръчка на дадения продукт. В момента, в който имаме наличност ще те уведомим.

Доставяте ли извън София?

Да, доставките на продукти от каталога на „Здраве & Вино” се извършват на територията на цялата страна.

Какви са опциите за доставка?

Спедиторска компания СПИДИ е основния ни партньор, ако желаеш доставка с друга куриерска компания – напиши ни имейл на [email protected]

Как опаковате продуктите?

Екипът на „Здраве & Вино” се ангажира лично с пакетирането на продуктите като влага много старание и внимателно отношение към поръчаните от теб продукти. Използваме многофункционални кутии, които са изработени от рециклиран картон по стандарт FEFCO и се характеризират с бърза и лесна сглобяемост и изключителна здравина.

Направих поръчка, но нямах време да я заплатя и завърша. Как мога да финализирам поръчката си по-късно?

По всяко време можеш да се върнеш на страницата ни и да завършиш поръчката си в „Здраве & Вино”!

Какъв е крайният срок за заплащане на поръчката, за да бъде успешно заявена?

Когато поръчката е с наложен платеж – заплаща се в момента на получаване лично на куриера;

Когато плащате през PayPal или по банков път – първо се заплаща, след това получаваш поръчката си в горепосочения срок за доставка.

Какви начини на плащане приема сайта?

Наложен платеж, PayPal и банков превод;

Мога ли да заплатя на каса на Easypay?

Да! Имаш опция да заплатиш поръчки от „Здраве & Вино” на удобна за теб каса на Easypay в цялата страна.